Zeeman viert 12,5 jaar fancollectie met collectie vol klassiekers
Budgetwinkel Zeeman is door de jaren heen uitgegroeid tot een cultmerk. 12,5 jaar geleden kwam de eerste fancolletie uit, en dat wordt nu gevierd met slippers, de beroemde onderbroek en nog veel meer klassiekers.
Vroeger wilde je er niet in lopen, maar ineens werd het cool: kleding met een levensgroot budgetmerk. Door de jaren heen is Zeeman dan ook uitgegroeid tot een gewild merk onder festivalgangers, hipsters en nog veel meer subgroepen.
12,5 jaar fancollectie bij Zeeman
Inmiddels kent iedereen de gele onderbroeken met Zeeman-band wel. Daar begon het allemaal mee in 2009. Een nuchter antwoord op dure merkkleding, waarmee de Nederlandse winkel liet weten dat goede kleding helemaal niet duur hoeft te zijn. De onderbroek werd een hype, kreeg een stortvloed aan publiciteit en is inmiddels een echte reclameklassieker. Andere merken raakten geïnspireerd en volgden al snel met eigen fancollecties.
Dit jaar bestaat de Zeeman fancollectie 12,5 jaar. En om dat te vieren brengt de textielketen deze zomer de meest succesvolle helden van vroeger opnieuw uit. Was het fan-item dat jij toen wilde hebben uitverkocht? Of heb je het inmiddels zo vaak gedragen dat je toe bent aan een nieuwe? Dit is dit dé kans om die iconische gele boxer, badslipper, joggingpak of hoodie van Zeeman (opnieuw) te bemachtigen.
Nieuwe collectie vol klassiekers
Alle items komen in de opvallende geel-blauwe kleuren of met het Zeeman-logo groot afgebeeld. En cultheld Koos (de matroos) is speciaal voor dit feestje ook voor heel even terug op nieuwe sweaters, pyjama’s en sportondergoed voor dames.
Hierboven zie je nog lang niet de complete nieuwe collectie die een ode brengt aan 12,5 jaar Zeeman fancollectie. Vanaf vrijdag 2 september zijn de items beschikbaar via de webshop van Zeeman. En we vertellen je vast dat je er snel bij moet zijn.
Fancollecties passen overigens niet altijd even goed uit, zo blijkt uit het schandaal rond Lidl-sneakers.