Selena Gomez viert zelfacceptatie met eigen lijn La’Mariette
Selena Gomez heeft de handen ineengeslagen met La’Mariette, een inclusief swimwear-merk dat staat voor eigenwaarde en zelfacceptatie. In de campagne showt de zangeres en nieuwbakken bikini-godin de items uit de collectie.
Dat Selena Gomez een godin is, bewees ze al in deze videoclip van Rare. Nu kun je er gerust ‘bikini’ voor zetten, en dan heeft ze er ook nog eens een goed verhaal bij.
La’Mariette x Selena Gomez
“Zo dankbaar dat ik de kans krijg om de inspanningen van mijn vrienden te vieren. Mijn samenwerking met La’Mariette is nu officieel. Wat ik zo leuk vind aan dit merk, is dat het vrouwen viert die onvoorwaardelijk van hun lichaam houden en zichzelf de genade geven die ze verdienen. Ik hoop dat je er net zoveel van houdt als ik”, aldus de bikini-godin en inspiratiebron.
De swimwear-collectie van La’Mariette bestaat onder meer uit een klassieke string-bikini met verstelbare bandjes voor extra support, een badpak, en een wrap. De collectie is nu te koop via de website van het door Theresa Mingus en Morgan Brutocao opgerichte merk.
Campagne met een ware bikini-godin
De campagne van de collectie La’Mariette x Selena Gomez laat nog maar eens zien dat de 28-jarige Amerikaanse veel meer is dan alleen zangeres en actrice: een bikini-godin met een boodschap aan alle vrouwen op aarde. En zoiets mag best even goed in beeld gebracht worden. Gelukkig hebben we de foto’s nog.
Een andere zangeres die deze week van zich liet zien in plaats van horen, is Jennifer Lopez. Voor de nieuwe videoclip van Cambia el Paso maakte ze promotie op een manier zoals alleen J.Lo dat kan. De foto’s en video’s zijn spectaculair.
Wist je trouwens dat Selena Gomez ook een Netflix Original heeft geproduceerd? Lees hier meer over die verrassend goede serie.