Move over Rihanna: Playboy is nu officieel een lingeriemerk
Het lingeriemerk Savage x Fenty van Rihanna heeft er een concurrent bij. Playboy is de officiële nieuwkomer in wereld van de lingerie en is nu meer een merk dan magazine.
Playboy bestaat in Nederland nog als tijdschfrift, maar zoals bij alle papieren magazines liggen de hoogtijdagen al ver in het verleden. Voor de nostalgen onder ons blikten we laatst nog terug met BN’ers die vroeger bloot onder de kerstboom lagen. Het merk zelf is meer gericht op de toekomst.
Playboy is nu officieel een lingeriemerk
PLBY Group ziet al langer in dat papier niet de toekomst is en met Cardi B als creative director is het merk Playboy dan ook onderhevig aan een behoorlijke transformatie. Er was al een kledingmerk, nu is het ook een officieel lingeriemerk met zinnenprikkelende campagnes. De items zijn wereldwijd te koop, dus Rihanna kan haar borst natmaken.
https://www.instagram.com/p/CkWTndAvPtJ/
Het voordeel van Playboy is natuurlijk dat er een oneindig bestand is met modellen, die in tegenstelling tot vroeger nu ook nog eens hun lingerie aan kunnen houden. Daarenboven is er al een Instagram-account met 9,8 miljoen volgers (twee keer zoveel als het Savage x Fenty van Rihanna) en ook met de naamsbekendheid van het merk zit het wel goed.
Shop de lingerie van Playboy
De eerste collectie is verdeeld in de subcollecties The Essentials, The Covers, The Icon, The Lace en The Everyday Logo. Het lingeriemerk is in november 2022 gelanceerd. Shop de collectie hier, ook vanuit Nederland, als eventueel kerstcadeau voor je vriendin. Je krijgt nu kerstkorting.
Bekijk ook het overzicht van internationale celebs in Playboy, waartoe concurrent Rihanna niet behoort. Dat lingerie tegenwoordig een lucratieve business is, daar kan de geestesmoeder van Savage x Fenty wel over meepraten. Lees in dit artikel hoe ze een vermogen opbouwde met haar mode-imperium.