Beyoncé dropt unisex collectie met oogstrelende campagne
Als er een nieuwe collectie van Adidas x Ivy Park is, dan weet je dat Beyoncé Instagram in vuur en vlam zet. Bij Halls of Ivy is daarop geen uitzondering gemaakt. Wat is deze vrouw toch fenomeen, of ze nou zingt of ontwerpt.
Ivy Park is het sportlabel dat Beyoncé in 2016 oprichtte met haar managementbedrijf Parkwood Entertainment. De collecties, met keer op keer oogstrelende campagnes, worden in samenwerking met Adidas geproduceerd en de zangeres zelf staat vooral model.
Beyoncé zet Instagram in vuur en vlam
Halls of Ivy is de vijfde collab van Beyoncé met het Duitse sportmerk Adidas. Doel van de collectie is om mensen van alle achtergronden te verenigen. Nobel, maar eerst even aandacht voor de campagne, want die is weer precies zoals je hoopt.
https://youtu.be/axH-ZSzkzyU
Modellen die naast Beyoncé de campagne sieren, zijn onder anderen James Harden, Ava Phillippe, Natalia Bryant, Jalen Green en Deacon Phillippe.
Unisex collectie Adidas x Halls of Ivy
Maar er is meer dan alleen die oogstrelende campagne met de inmiddels 40-jarige Beyoncé in de hoofdrol. Vanaf vandaag (9 december) is de unisex collectie – voor mannen, vrouwen en alles daartussenin – beschikbaar. Dat betekent nieuwe sneakers, trainingspakken, puffer jackets en nog veel meer. Hieronder een compilatie van wat je kunt verwachten. Om je direct even te tippen: het model Adidas Savage is na 20 jaar teruggekeerd in deze collectie. Deze sneakers zijn wat ons betreft de pronkstukken van de nieuwe lijn. Je koopt ze voor 180 euro.
Bekijk de volledige nieuwe collectie van Ivy Park x Adidas hier. Zo’n beetje alle items zijn in zowel dames- als herenmaten beschikbaar. En check als je tijd hebt vooral ook nog even de vorige campagne, waarin Beyoncé te zien was als de cowgirl uit je dromen.