Anitta debuteert in Rihanna’s lingerie als merkambassadeur
Een van de meest populaire zangeressen wereldwijd is sinds deze week de nieuwe merkambassadeur van Rihanna’s lingerie. Bekijk de eerste campagne met Anitta van Savage x Fenty.
De inmiddels 30-jarige Anitta was in de Savage x Fenty show Volume 4 al een van de verrassingen op de catwalk. Nu is ze officieel het gezicht van het merk, en dat lijkt op het eerste gezicht een match made in heaven.
Anitta voor Savage x Fenty
En ja, een beetje merkambassadeur van Savage x Fenty debuteert topless. “Lingerie moet sexy, speels en voor iedereen zijn. En dan ook echt voor iedereen. Dat is de basis van het merk”, zei Rihanna immers tijdens de lancering van haar lingeriemerk.
https://www.instagram.com/p/CwVxeJKqWe3/
Hoe kun je dat beter uitstralen dan met de Braziliaanse curves van Anitta? De zangeres, die vorig jaar de eerste Latijns-Amerikaanse soloartiest ooit werd met een nummer 1-positie op de globale lijst met meeste Spotify-streams, debuteert in de nieuwe Crystal Crush-lingerie van Savage x Fenty. “Deze vrouw heeft geen introductie nodig”, aldus Rihanna over haar nieuwe merkambassadeur.
Zangeres in lingerie van Rihanna
Om er later toch nog iets aan toe te voegen. “Maak kennis met de nieuwste merkpartner van Savage X Fenty, Anitta! De Braziliaanse superster brengt sexyness naar de Savage x Fenty-familie.” Waarvan akte. Cadeautip voor je vriendin: de nieuwe collectie is nu te koop.
Larissa de Macedo Machado, zoals Anitta officieel heet, is een Braziliaanse zangeres die wereldwijd doorbrak in 2018. Dit deed ze met de single Downtown, die ze samen met de Colombiaanse zanger J Balvin uitbracht. Inmiddels staan er zowel Latin Grammy’s als wereldwijde Grammy’s op haar schoorsteenmantel en behoort ze tot de meest gestreamde artiesten op deze aardbol. Tegenwoordig is ze ook actrice. En misschien ken je haar ook nog wel van de Kick Off Show voor de Champions League-finale van 2022.